Počet zobrazení stránky

úterý 10. září 2013

Zářijový New In

Juchůůů tak už ho mám taky :P
 
 
..a to tenhle ůžasný, pískový, stříbrný lak od - Gabrielle Salvete, Stars Enamel. Koupila jsem si ho v drogerii Teta a stál 75,- korun, což jsem docela koukala :) druhý růžový je z Normy a stál 20,-kč.
 
 
Konečně mám voňavý ubrousky, vážně ty z Rossmana od Ebelin..sice cena byla fajn ale,  to se nedalo ten smrad, tyhle jsou dražší, ale voní krásně jemně a čistě :) Nivea Baby Soft & Cream (63 ubrousků) 50,-kč.
 
 
Takových náušniček u mě není nikdy dost :) Kik 25,-kč
 
 
 
Tričko VotočVohoz 170,-kč
  

Konečně jsem se odhodlala si koupit pírka, nikdy mě moc nelákaly, ale tyhle se mi hodí :) Naušnice Kik 25,-kč
 
 
 
Odteď bude můj mobílek v bezpečí :) Obal na mobil Norma 49,-kč
 
 
 
Bílé tílko k legínám:) Kik 105,-kč
  
 
Tuhle čelenku jsem moc chtěla:) Copánková čelenka Kik 13,- kč



a nakonec trochu narcisu :D

2 komentáře:

  1. Ty ubrousky od Nivei kupuju prckovi. Po těhlech jediných se mu neosype zadek =D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě ty ubrousky pro miminka se nebojím použít na obličej :) a fakt hezky vonííí

      Vymazat