Počet zobrazení stránky

úterý 10. září 2013

Prodej : Clip-in vlasy

 
 
Ahojky, není mezi vámi, milé čtenářky, někdo kdo nosí clip in vlasy???
Prodávám uplně nové ještě v původním obalu tyhle čokoládové vlásky s kaštanovými odstíny na jasném světle.
Délka : 50 cm
Hmotnost : 110-115g
Počet pásů : 8 ks
Set obsahuje:
1x 20 cm široký pás (4 sponky)
2x 15 cm široký pás (3 sponky)
2x 10 cm široký pás (2 sponky)
1x 7,5 cm široký pás (2 sponky)
2x 5 cm široký pás (1 sponka)
 
Původní cena : 1710,-
Moje cena : 1500,-
 


 
(foto z eshopu)
 
 
 
 
 
 


(foto z eshopu)
 
Prodávám je z toho důvodu, že jsem si je objednala, ale z eshopu mi je poslaly mnohem později než bylo v obchodním podmínkách, ale to samozřejmě není ten důvod, důvod je ten, že za tu dobu jsem si to rozmyslela a že je nechci, chtěla jsem je vrátit s tím, že mi vrátí peníze, ale nejsou schopni mi z toho eshopu ani odepsat, takže teď mi tady jen tak leží zabalené..
 
Mám je v nabídce i na VOTOČVOHOZ

Žádné komentáře:

Okomentovat