Počet zobrazení stránky

středa 11. září 2013

Tip : Kávová maska na vlasy

Na domácí masky moc nejsem, protože mi nikdy žádná moc nepomohla nebo jsem neviděla na vlasech žádný rozdíl. A tak jsem radši na vlasy používala masky z drogerky. Ale tahle kávová, o které jsem se dozvěděla od Romči , je super!! Vlasy hydratuje a dodá jim život, navíc vlasy potom krásně voní :)

Co potřebuješ: (podle délky vlasů, já je mám do půl zad)
2x žloutek
3x lžíce mleté kávy
..a to vše zalít olivovým olejem a promíchat, aby ze směsi byla kašička
 
Kašičku si potom natři na suché vlasy (já jí nedávám přímo na pokožku hlavy). Nech 20 minut působit a pak důkladně smyj vlažnou vodou, aby se ti z vajíčka a teplé vody na vlasech neudělaly cucky. Nezapomeň mokré vlasy pročesat buď jen prsty nebo speciálním hřebenem na mokré vlasy.



9 komentářů:

  1. tak tuhle asi vyzkouším, snad nebudu smrdět nějak výrazně po kávě:D

    OdpovědětVymazat
  2. Dlouho jsem si žádnou domácí masku nedělala, protože né vždy to dopadlo zrovna dobře:-D. Tahle mě však nadchla a mile ráda ji vyzkouším, takže díky za tip:-))*
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Její příprava je jednoduchá a za chviličku :) není zač ♥

      Vymazat
  3. Děkuji za tip :))) vyzkouším :)))
    Přijd se mrknout take ke me budu rada :)))

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  4. raz som si dala nejakú masku na vlasy... tiež s vajíčkom. len sa to dosť ťažko zmývalo, ale to hlavne kvôli tomu, že mám veľmi husté vlasy :D.
    ale určite chcem vyskúšať aj túto! vďak za typ!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten olej právě pomůže aby se to hezky smylo, dělám si tu masku teprve asi dva měsíce každej týden a musím říct..hodně velký rozdíl :) určitě vyzkoušej :) ♥

      Vymazat