Počet zobrazení stránky

pondělí 16. září 2013

Photo Random

V tomhle počasí, ještě když marodím,  si  nedokážu představit nic jiného než lenošit doma v teplíčku a koukat maximálně z okna jak tam krásně prší:) Na televizi moc nekoukám, ale teď mě docela zaujala (soutěž?) Nákupné maniačky na Wau (dávají je v 19:00) , někdy je to opravdu zábava a baví mě to, hlavně komentáře stylisty Maroše :D  dá se u toho hodně věcí přiučit :) A potom Vyvolení, to je prostě sranda, říkala jsem si na začátku že to je nuda, ale koukla jsem na pár dílů a už jsem se s těma lidma tak zžila, že musím koukat pořád :) Fandím Nikol a Lucce :)
Tohle je poslední týden kdy jsem doma, musím udělat a vyřídit pár nezbytností, třeba ještě odvéz ukončení neschopenky do práce, dát auto do servisu a pak takový ty maličkosti jako si umýt skoro všechny svoje zaprasený boty od bahna :D a snad!snad se už konečně podívat na náš, (s přítelem), vysněný byteček a do vánoc se tam nastěhovat, držte mi palce, ať to vyjde.
 
Koukáte na tyhle dvě reality show ?
 
Jak trávíte tyhle uplakané dny vy ?
 
 
 
 
 
 
Kávovo-pistáciová svíčka, miluju voňavé svíčky
 
 
 
 
Mňam, mňam, o víkendu jsem si pochutnala na téhle výborné, zeleninové polévce :)
 
 
 
 
Moje voňavá bazalka, už se těším až se s přítelem odstěhuju do novýho bytečku, plánuju pěstovat miliony bylinek :)
 
 
 
Olivový olejíček - super ingredience do mích domácích masek na vlasy:)
 
 
 
Velký zářijový Cosmopolitan
 
 
 
 
Dreft Fashion Week s Cosmopolitanem
 
 
 
 
Tenhle úžasnej křiváček, nejspíš odstartoval mou lásku ke všem koženým a džínovým křivákům, musím si nějaký pořídit, tenhle bych brala všemi deseti ♥
 
 
 
Taky se vám stává že si musíte něco nutně koupit a pak nevíte k čemu to nosit? :D
 

 
A nakonec abyste nezapomněli  jak vypadám:D
 
Pac a pusu

3 komentáře:

  1. Mas krasne vlasky! A NM si obcas pozriem. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. nakupne maniacky su naj :)

    Pozyvam na giveaway o Bielenda balicek, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovědětVymazat