Počet zobrazení stránky

čtvrtek 5. září 2013

New In - kosmetika


 
Včera ráno jsem šla na návštěvu k mojí nový zubařce, sice je to to nejhorší co existuje, ale měla jsem radost protože ta moje minulá byla hrozně nepříjemná ženská a strašná sadomasochistka a tahle nová moc milá paní. Hned po návštěvě jsem měla v plánu si splnit něco z wishlistu. Zjistila jsem že stejně nejlepší je, když je tedy ta možnost, si takhle na nějakej nákupek jet dopoledne, kdy jsou všichni ve školách a pracích a tak nejsou žádné fronty a je hezky klídek a pohodička na nakupování :) Celý nákup je z DMka a vyšel mě na 270 korun :)
 
 
 
Moje jedna z nejhlavnějších věcí byl balzámek od Maybelline, ale nakonec jsem si vybrala tenhle od Dermacolu s vůní broskve. Krásně voní a hlavně hydratuje, vždycky když už se blíží podzim a venku se ochladí začne mě pusa pěkně zlobit a je suchá, takže mi určitě pomůže, a navíc.. není to srdíčko úžasný?! :)))
 
 
 
 
Další věc jsou vlhčené ubrousky, nikdy jsem je nepoužívala, vybrala jsem si dvoje po 20ti od Ebelin, jediné co k nim můžu říct .. SMRDÍ. Prostě mi smrdí a sem pěkně naštvaná, chci je co nejrychleji dopotřebovat a koupit si jiné :(
 
 
 
 
 
Ale naopak tenhle šampon Balea s vůní Manga, náááádherně voní , už se těším až ho vyzkouším ♥ Chtěla jsem si vzít i ten třešňový, který voněl taky nádherně a navíc jeden stojí cca 30 korun (co to je?!) ale mám teď v koupelně fakt plnou skříňku šamponů a musim je úž dopotřebovat :D
 

 
 
 
A poslední věcička, která ale nebyla ve wishlistu, je tenhle zubní kartáček od Curaprox. Slyšela jsem na něj samou chválu, ale myslela jsem že je drahý a že se dá koupit jen v lékarně, takže když jsem ho včera viděla v DMku za nějakých 70 korun, hned byl můůj :D a rozhodně to nebyl špatnej nápad si ho vzít, je strašně jemňounkej, takže nehrozí nějaké poškrábání dásní a přijde mi že má tak 136562
2626652352365 štětinek, teď si fakt čistím zuby tak stopadesátkrát denně :D je příjemnej a skvělej :) Můžete ho sehnat buď takhle po jednom, nebo po třech a ve spoustě barevných provedeních :) 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat