Počet zobrazení stránky

pondělí 2. září 2013

Můj kosmetický WISHLIST

Neboli co si teď momentálně přeju z kosmetiky, a snad si něco splním ve středu :)


Teď si chvíly nechám od rtěnek pokoj, zatoužila jsem po těhle roztomilých balzámcích od Maybelline.
 
 
 
 
 
 Strašně mě nadchly pískové laky od Gabrielly Salvete, má krásné odstíny, ale tenhle hnědý, ten musí být můj

 
 
 
 
 
 
 
 Ještě jsem nikdy nezkoušel odličovací ubrousky, a už je ten správný čas, slyšela jsem na ně samou chválu, jen nevím, od jaké značky jsou nejlepší, nějaký tip od vás? :)
 
 
 
 
 
 Tyhle máslíčka, jsou BOŽÍ! Měla jsem to Mangové, se třiptkama, vonělo opravdu úžasně, vím že tyhle másla jsou ještě ve vůni kakaa, lemonu a ještě nějakých ovocných vůních. Ale už jsem ho dlouho nikde neviděla :(


 
 
 



Tyhle šampony prostě musím vyzkoušet, slyším na ně samou chválu :) A navíc, šampony Balea mě nikdy nezklamaly :)
 
 
 

5 komentářů:

  1. Amazing nailpolish ;) I love cosmetics Balea ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ten lak je úžasný,doufám, že doma taky budu jeden mít:D:)

    OdpovědětVymazat