Počet zobrazení stránky

úterý 20. srpna 2013

Tattoo is not fashion, but Passion ♥

..a to doslova a do písmene, nikdy bych si nenechala vytetovat nějakou věc, co je zrovna in a v módě a už vůbec ne věc, na kterou kdyby se mě někdo zeptal - proč sis to nechala vytetovat? a já řekla : nevím, jen tak.
Mojí první kérku jsem si málem nenechala dotetovat, byla to taková bolest ! :D Je to černobílá lilie na vnitřní straně zápěstí a bolelo to.. šíleně ! i když je maličká :) Lilii jsem si nechala vytetovat, protože moje jméno znamená v hebrejštině přesně tuhle kytičku. Spousta lidí řeklo, že je to na divným místě, že to vypadá jak ze žvejky, ale já jí miluju a nelituju toho :)




 
 A druhé tetování, rozhodně né poslední, je růženec kolem kotníku. To bylo taky zajímavý, měla jsem domluvenej termín, večer jsem si řekla že to bude bolet a kašlu na to, ale druhej den jsem zdrhla z práce a šla na to :)  Nevím jak přesně popsat co pro mě znamená a jak mě napadlo, si udělat tohle, ale je to prostě můj růženec pro štěstí a pojí mě s ním, to že jsem pokřtěná, protože jsem se narodila na Slovensku, přijde mi, že tam je hrozně moc pobožných lidí a většina dětí se tam po narození hned křtí. Nevím jestli všude, ale tam odkud pocházím ano. Já rozhodně nejsem věřící, to fakt ne, ale tak nějak mi to připomíná odkud jsem. Možná to zní trapně no :P ale určitě pro mě znamená tohle, i když jsem to možná divně napsala :)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jsem s oběma spokojená a nelituju toho, chápu že některým lidem se líbí něco jinýho, sto lidí sto chutí :) já jsem spokojená a obě jsem si dobře rozmyslela a promyslela :) Mějte se krásně a pochlubte se mi do komentářů co máte vy, nebo co plánujete :)

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat