Počet zobrazení stránky

neděle 25. srpna 2013

My new L♥VE

 
Dneska Vám chci ukázat mé dva nové kosmetické miláčky, mám svoje stálice jak v řasenkách, rtěnkách, linkách i makeupech, ale nějak mě chytla nálada zkoušet nové věci a nebyl to vůůůbec špatný nápad!

Tak, první věc co jsem si nedávno pořídila je řasenka od Rimmel London ,Scandal Eyes . Doteď jsem na vytvoření mých krátkých a světlých řas používala Astorku a jednu Rimmelku dohromady, abych vytvořila s těch mých třech chlupů aspoň něco, a radši jsem používala nalepovací řasy :( TAHLE! zvládne práci za obě dvě, prodlouží, zahustí, je to u mě naprostá královna všech řasenek.
 
 




Takhle krásně se vám prodlouží řasy už po prvním nátěru




Další věc jsem ani neměla v plánu si nějak nutně kupovat, i když jsem jí chtěla, protože jsem na ní slyšela samou chválu. Je to úžasná známá rtěnka od Maybelline se spoustou krásných odstínů, já jsem si domů odnesla odstín 904 Vivid Rose. Neměla jsem zrovna lehký týden a tak jsem si chtěla něčím udělat radost a udělala, je opravdu úžasná jak všichni říkají, je tak jemňounká,  připomíná mi balzám, ale ta barvička, to je něco, určitě doporučuju, kdo jste ještě nevyzkoušel a přemýšlíte o ní. Tahle řada Maybellinek má opravdu spoustu pěkných odstínů, určitě si chci pořídit i nějaké jiné odstíny na zimní období :) Tuhle krásnou růžovou mi vlastně vybral přítel, já jsem stála před těmi miliony odstíny a nemohla jsem se rozhodnout, chci všechny ♥




 
obě dvě lásky dohromady :)

9 komentářů:

  1. Ty řasy to natočilo moc hezky :) A rtěnka má hezkou barvičku

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně ti to sluší na té fotce !!:) odstín rťenky přesně můj šálek kávy !:)))
    Přijd se podivat take ke me budu rada !:))

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  3. tá mascara ti spravila krásne mihalnice!
    a ten rúž má krásnu farbu!
    nečudujem sa, že sú to "new love"! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Kejmy :) jojo teďka už na ně nedám dopustit :))

      Vymazat