Počet zobrazení stránky

pondělí 12. srpna 2013

Hair Repair

Spousta holek mi řeklo, že mám hezký a lesklý vlasy a že by si je semnou hned vyměnily atd atd, ale zdání klame!
Mám je jako hřebíky a ještě k tomu když si je nevyžehlím, tak mám docela afro :D jsou strašně hustý, hrubý a suchý, sice se dají krásně zkrotit žehličkou a rázem vypadají jako hlaďounký, lesklý a ne tak hustý, ale bohužel asi tím žehlením se mi zasekly na jedné délce a spálený konečky taky nevypadají nic moc. A tak jsem se prostě tohle léto rozhodla - než aby vypadaly hezky, to ať jsou radši zdravé!




nevyžehlené / vyžehlené
 
 
 
Doposud jsem se o ně "starala" tímto způsobem :  jakýkoli šampon - česání i když jsou mokré - žehlení - jednou za dva, tři měsíce barvení a zastřihnutí konečků a tím to končilo.
Až teď jsem se dozvěděla, že je velká chyba nepoužívat kondicionér, masku a olejíček na suché konečky a hlavně !! je nečesat mokré !!


 
 
 
 
 
 
 
 
Moji nový pomocníci
 
Gliss Kur Ultimate Repair s keratinem pro velmi poškozené a suché vlasy
 
 
 
 Loreal Paris obnovující maska pro suché a poškozené vlasy
 
 
 
Hedvábný olej na vlasy ELSEVE od Loreal 
 
 
 
Pokud máte někdo stejný problém jako já, co používáte ? Budu ráda za každou radu :) 
 



 

6 komentářů:

  1. Máš krásné vlasy :). Nepoužívat kondicionér je chyba, to máš pravdu, vlas totiž pak zůstane jakoby "otevřený" :)

    OdpovědětVymazat
  2. A já jsem se to dozvěděla až ,teď moc jsem se o ně nezajímala :(

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem přestala barvit a začala jsem používat přípravky bez silikonů, parabenů a bez dalších věcí ve kterých se nevyznám :D Hlavně se tedy vyhýbám těm silikonům. Nejdřív jsem myslela, že moje vlasy vůbec nebudou tak uhlazený, ale takovýhle šampony se mi osvědčily ;) Prostě co nejmíň chemie i když se jí člověk nevyhne, taky používám olejíček. No ale vlasy jako hřebíky mi zůstaly, jenom už nejsou tak zničené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaký to jsou třeba šampony? mě přijde že ty v drogerkách jsou všechny tak ňák plný chemie, ale třeba na ten Gliss Kur si nemůžu stěžovat :)

      Vymazat
  4. Ten Gliss Kur som používala tiež, pretože som mala zničené vlasy od toľkého farbenia, ale obsahuje veľa silikónov a rýchlo sa mi mastili. Teraz používam radšej šampońy bez silikónov.. radšej si dám len na končeky vlasov kondicionér :)
    www.karinvirag.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě přijde že mám po něm krásně hladký a lesklý vlasy, na mě asi ty silikony nějak nepůsobí. A nebo jestli to není podle toho jaký má kdo zrovna typ vlasů. A kondicionér používám také jen na konečky :)

      Vymazat