Počet zobrazení stránky

sobota 10. srpna 2013

Nehty: umělé x přírodní ?

Je to pár dní, co jsem změnila svoje nehty ze špičatých gelovek na přírodní krátké. Je pravda že u gelových mě bavilo, jak se o ně nemusím 3 týdny starat pak jen jít na doplnění a tím to končí, ale kolikrát jsem si nechala udělat takový barevný šílenosti, že se mi to třeba nehodilo k oblečení a mít 3 týdny stejný nehty, barvu, mě taky přestalo bavit. Takže teď si užívám své přírodní nehtíky a nákupy nových barviček :)

 
 


a moje momentální nehtíky↑ :)


A jak to máte vy? Máte raději gelové nebo přírodní nehty? Spousta lidem naskakují pupínky když vidí špičaté nehty, jaký na ně máte názor?


 



6 komentářů:

  1. na rukách som gélové nechty ešte nemala, len také nalepené a s tými som sa cítila super, ale rýchlo sa to odlepuje.
    ja osobne som skôr za prirodzené, lebo tie gélové sú niekedy strašné - dlhé a príliš prečačkané. mám rada jemnosť a prirodzenosť :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty nalepené jsem taky jeden čas nosila, vypadalo to docela pěkně ale je pravda že nic nevydrželi

      Vymazat
  2. Já mám doma i sadu na gelové nehtíky a často si je dělám, ale přesně jak říkáš, baví mě, jak jsou nehty každý den upravené, ale za chvíli je to nuda, proto hlasuju za přírodní a za milion barevných laků! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo tu sadu taky chcii, škoda že to není nejlevnější záležitost, ale chtěla bych jí spíš jen abych dělala nehty někomu, možná i sobě, mě to hrozně baví to vymýšlet :)

      Vymazat
  3. Mám přírodní,ale ošklivý,lámou se mi,vypadají nehezky. Mmamča si dělá gelovky sama,ale mě to nedrží,když si je udělám,asi to neumim. Takže se chystám ke známý,která je manikérka. Tak uvidim,u čeho pak zůstanu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem do nich šla právě kvůli tomu že sem nehty měla jak papír, kvůli práci kde pracuju hodně s vodou :( a nemůžu si stěžovat, zkus to ;)

      Vymazat