Počet zobrazení stránky

neděle 18. srpna 2013

Maličkosti

Ahojte, jak jste přežily víkend? já jsem si ho celkem užila, a zítra mě čeká jako každý pracovní den vstávání ve 4 hodiny ráno do pracovního koloběhu :/ Včera k nám přijela rodina ze Slovenska ( 5 lidí) takže Ufff vařit dnešní řízky a bramborový salát pro 10 lidí bylo něco, ještě že mi přítel pomohl, asi bych u toho sporáku vypustila duši :) teď hezky odjely na procházku po Varské kolonádě, na celý den, takže mám konečně čas na blog, napsat tento článek a ještě mám přichystaný článek o mých tetování a potom na menší procházku po lese, kde si nejvíc odpočinu :) Dneska vám chci ukázat co mi udělalo v sobotu radost a to tři nové laky do sbírky do kterých jsem se zamilovala :)


průhledný třpitkavý, oranžovorůžová neonka a žlutý

 
 
Totálně jsem se zamilovala do té oranžové neonky :)
 
Užijte si zbytek víkendu, hlavně vy, co nemáte prázdniny :)  Jinak, chvilku  jsem pochybovala zda pokračovat v psaní článků, ale díky Vám mě to začíná bavit víc a víc, jsem ráda za každý Váš komentář ♥
 
 

2 komentáře:

  1. Tak to v té kuchyni moc nezávidím, ale je dobře, že to zvládáš! Přežíj ten pracovní týden.. :) A krásné laky:) Hlavně ten zlatý a oranžový. Myslím, že oranžový mám také ale od Miss sporty:)

    http://friendly-diary.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat