Počet zobrazení stránky

středa 14. srpna 2013

15 facts about me


1. Narodila jsem se na Slovensku, mám tam polovinu rodiny, za kterou jezdím na návštěvu každé léto :) a druhou polovinu rodiny mám v Rájci - Jestřebí u Boskovic. Ale bydlím od 3 let v Karlových Varech, daleko od celé své rodiny.

2.  Je mi 21 let. Narodila jsem se 3.3. a jsem znamení Ryba, která mě svou povahou naprosto ztotožňuje (tedy aspoň co se o rybách říká, flegmatický snílek :))

3. Miluju underground! Oldschoolovou hudbu a staré filmy, narodila jsem se ve špatné době, chtěla bych žít v 80 letech v Americe:)

4. Mám dvě tetování a hodlám pokračovat ;)

5. Jsem ujetá na nakupování kosmetiky, ještě víc jak na nakupování oblečení.

6.Miluju kávu a čokoládu, ale jakože fakt hodně :/

7. Neumim, prostě neumim lhát, když už se o to pokoušim stejně mě hned každej prokoukne :D

8. Zbožňuju svoje dvě micinky Sáru a Týnu ♥

9. Jsem nervozní když mám kolem sebe nepořádek mám pořád nutkání něco srovnávat a uklízet (ale ne po někom! to sem akorát naštvaná ) a musím mít pořádek ve všem, i v diáři, co si tam nezapíšu to automaticky zapomenu

10. Víc než kamarádek, mám kamarádů.

5 ujetých věcí o mě

1. Možná se teď ztrapnim :D ale od té doby co mám přítele, tak nedokážu sama usnout v posteli sama, nepomáhá ani objímání plyšáka, stačí jen že vím že u mě někdo je a jsem spokojená :D hrozně se bojím samoty.

2. Asi to není ujetý, ale spousta lidí nad tím kroutí hlavou, ALE byla bych pro zákon aby ten, kdo nějakým způsobem úmyslně ublíží zvířeti byl potrestán, stejným způsobem co udělal tomu zvířeti. Oko za oko ,zub za zub. Štve mě, že zvířátka nemají práva jako lidi. Nebo aspoň lepší než teď mají.

3.Tohle je něco. Bojím se, nebo spíš štítím se knoflíků :D dokonce jsem si našla na netu, že taková fobie opravdu existuje a to - Koumpounofobie.

4. Kdybych vyhrála ve sportce koupila bych si spoustu věcí, ale nerozhazovala bych a pořídila bych si kočičí útulek nebo kočičí farmu :D

5. Nesnášim rajčata až nedávno jsem se je naučila jíst ,ale jen Cherry :P

Přeju Vám hezký večer. Ten kdo tento narcistický článek přelouskal, tomu patří můj dík :) bylo pro mě snažší vymyslet ty úchylné věci, i když jsem jich radši napsala jen 5 :D




9 komentářů:

  1. jů.. jsem z boskovic :D hrozně se raduju když je někdo odtud nebo aspoň o nich píše jako ty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to mám tak :D a to se máš, mě se tam hrozně líbí, víc jak tady ve Varech :(

      Vymazat
  2. a kde na Slovensku?
    Inak ja zboznujem paradajky moja najoblubenejsia zelenina :)


    Inak pozyvam na WELEDA giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spišská Nová Ves, tam jsem se narodila a žila do tří let :)

      Vymazat
  3. Hehe, fobie z knoflíků, to vážně slyším poprvé :-) A rajčata jsem donedávna taky nesnášela, vlastně bych se doteť nezakousla, ale vařená v jídle (kromě rajské) mi nevadí.

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem divná :D já sem vůbec netušila, že něco takovýho může existovat :D A ty rajčata, mám to uplně stejně jako ty třeba mám ráda kečup, miluju rajskou, ale prostě takový to velký rajče nesnim, cherry si dám :)

      Vymazat
  4. Holky, děkuju moc za komentáře :) už jsem myslela, že sem nikdo nechodí :D

    OdpovědětVymazat
  5. zvláštní,s tím usínáním sama bych měla asi problém :D nechceš pidat fotky tvých tetování? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. noooo to bych mohla přidat, tak v příštím článku :)

      Vymazat