Počet zobrazení stránky

čtvrtek 26. prosince 2013

Nejkrásnější Vánoce ⛄

Tohle byli opravdu moje nejnádhernější vánoce, ani jsem si nic určitého nepřála, spíš jsem se stresovala abych na štědrý večer stihla navštívit všechny moje nejmilovanější a nakonec jsem to stihla v pohodě a ještě jsem dostala ty nejkrásnější dárečky a všechno celkově se tak nějak vyvedlo, celý štědrý den byl super, i večeře se mi povedla (ja vim samochvála smrdí :D ) a tím pro mě vánoce ještě nekončí, v pátek jedu za přítelovo polovinou rodiny, tak se nám ta vánoční atmosféra trošičku protáhne :)



Teď vám chci ukázat co jsem dostala, taky se ráda koukám co kdo dostal od ježíška :) jen sem nebudu dávat věci typu peníze, ponožky, věci do bytu a tak (i když z nich mám taky veelikou radost :)





 

 

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 komentáře: