Počet zobrazení stránky

neděle 22. září 2013

Samoopalovací krém : BALEA

 
 
Je tu doba podzimu, v létě jsem se krásně opálila, ale jelikož to krásný opálení už pomalu ale jistě mizí  a nechci vypadat jako zombie, tak tomu opálení musím nějak pomoct. Na tenhle Balea samoopalovací  krém, jsem přišla už minulou zimu, a to když jsem se rozhodovala jestli nezačít chodit do solárka, sice mám hnědé vlasy, jsem takovej ten střední typ, ale prostě bílá jako stěna jsem bez pomoci vždy. Potom jsem v DMku narazila na tenhle krémík.

 
Vyzkoušela jsem už pár samoopalováků, ale dopadlo to katastrofálně. Všude fleky a smrad :D Tenhle krém je něco úžasnýho, krásně voní (na samoopalovák dost přijatelně) ale když zasychá je tam trochu ta "samoopalovákovina " cítit, ale rozhodně to není nic hroznýho :)
 

Já se většinou namažu večer na noc a když se ráno probudím už mám takový hnědý nádech :) Když ho nebudete přímo natírat na lokty a taková místa kde hrozí fleky, a jen krásně rovnoměrně rozetřete a potom si umejete ruce, tak žádný katastrofy nehrozí :)) Mažu si s ním celé tělo i obličej, ale většinou jen jednou za týden, takže opravdu nevím jak to vypadá po denním použití. Tenhle malej zázrak jsem si koupila v drogerii DM za 60 korun :)


+  krásně voní
+  nedělá fleky
+  dělá celkem přirozenou barvu
+  super cena

-  při vstřebání lehce smrdí
-  chvilku to trvá než se vstřebá ( asi jako u krému )

7 komentářů:

  1. tento určite vyskúšam, pretože som bledá ako syreček :D
    www.karinvirag.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to dobře, určitě to vyzkouším nebo koupím mamce:) Za tu cenu je to skvělé!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ta cena je super. A fakt při tenký vrstvě se nic nestane, není to tak agresivní jak normální samoopalováky, takže žádnej strach ;)

      Vymazat
  3. ja som raz mala jeden od Sun Dance určený iba na tvár, ale teda nikdy viac :D po čase sa mi začal nepríjemne ošupovať z tváre a vyzeralo to hrozne :D tento vyzerá prirodzene :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky jsem neměla se samoopalovákama dobrou zkušenost, tak jsem to vyzkoušela když jsem zrovna byla doma a nikam jsem nešla, kdyby náhodou :D a fakt mě překvapilo jak to vypadalo krásně přirozeně a obličej hnedka vypadá i jinak když máš trošku barvu a ještě se hezky namaluješ :)

      Vymazat
  4. Ahoj. Chcela by som sa opýtať, či je vhodný na tvár, aj keď to nie je na obale napísané? :)

    OdpovědětVymazat